loading...

آنلاین فیس

اگر دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری در تورنتو هستید ، این مقاله را دنبال کنید.

تورنتو شهری وسیع و بسیار متنوع است. به عنوان بزرگترین و شلوغ ترین شهرستان کانادا, این عالم صغیر از همه از تنوع کشور با ساکنان در تمام سنین است, درامد, پس زمینه, و زندگی بیشتر با هم. این شهر همچنین دارای صدها سال سابقه است که این شهر را به همان چیزی که اکنون است شکل داده است.

نتیجه این حقایق است که تورنتو است بسیاری از محله های مختلف, هر کدام با شخصیت خود را, امکانات رفاهی, و جامعه. برای کسانی که به دنبال خرید در بازار املاک و مستغلات تورنتو, هر محله ملاحظات خود را بیش از حد از نظر چه خانه در دسترس هستند و برای چه قیمت.

اگر شما به دنبال برای خرید ملک در تورنتو و یا حرکت به شهرستان, شما باید راه را دست کم نگیرید که محله شما انتخاب می کنید می تواند تاثیر بزرگی در راه شما زندگی می کنند و یا عملکرد سرمایه گذاری خود را. در این مقاله, ما در برخی از محله نگاه به در نظر گرفتن برای انواع مختلف از خریداران خانه در تورنتو.

درک جی تی ای

وقتی مردم میگویند "تورنتو" اغلب منظورشان فقط تورنتو نیست. این شهرستان مترادف با منطقه شهری اطراف خود تبدیل شده است, مجموعه ای از شهرستانها در اطراف دریاچه انتاریو که, با هم, تشکیل منطقه تورنتو بزرگ (جی تی ای). شهر تورنتو باعث می شود تا مرکز منطقه با چهار شهرداری دورهام, هالتون, پوست, و یورک اطراف. از این رو, در خارج از تورنتو به غرب شما شهرستانها مانند برلینگتون, میسیساگا و برامپتون. در شمال, هستند وان وجود دارد, ریچموند هیل و مارکهام, و در شرق, می پیکرینگ و اوشاوا وجود دارد.

اگر در تورنتو کار می کنید و مایل به مسافرت هستید بازارهای املاک و مستغلات جی تی ای می توانند گزینه های تقریبا بی حد و حصر برای مسکن های مسکونی را برای شما فراهم کنند و همگی دسترسی نسبتا سریع و راحت به قلب شهر دارند. با توجه به ادامه گسترش به بیرون از شهرستان, مناطق در تورنتو خود را تبدیل شده اند بسیار متراکم و توسعه یافته. اگر شما به دنبال یک حومه سنتی, این مناطق ممکن است بهترین راه حل برای شما. در همین حال, تورنتو جذاب باقی می ماند برای کسانی که به دنبال یکی از یک نوع انرژی و شیوه زندگی است که زندگی در شهرستان فراهم می کند, مسافرت کوتاه به کار, و یا به سادگی پتانسیل بالا برای قدردانی سرمایه گذاری.

در حالی که هر شهر در جی تی ای دلایل خاص خود را دارد که چرا سرمایه گذاران یا خریداران خانه ممکن است بخواهند این موارد را در نظر بگیرند, به منظور این مقاله ما به شهر تورنتو نگاه خواهیم کرد. فقط می دانم, با این حال, که حتی فراتر از محله ما در اینجا ذکر, صدها نفر دیگر را برای شما به نظر وجود دارد.

محله های مختلف گزینه های مختلف و قیمت املاک و مستغلات

شهر تورنتو 140 محله رسمی مختلف را در خود جای داده است بنابراین تنوع زیادی برای خریداران خانه وجود دارد. مهم نیست که به کجا می روید در شهر فرصت هایی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود خواهد داشت. با این حال, محل می تواند بسیاری فراتر از که تاثیر می گذارد. مثلا سبک خواص موجود در هر محله متفاوت خواهد بود, و همچنین سن ساختمان.

منطقه شما در نیز چگونه به راحتی شما می توانید اجاره ملک چقدر و به چه کسی تاثیر می گذارد. محله های مختلف نیز می توانند قیمت خانه های بسیار متفاوتی داشته باشند. و در نهایت جامعه در هر محله می تواند سبک زندگی و تجربیات بسیار متفاوتی را ارایه دهد.

قبل از اینکه شما انتخاب می کنید یک محله, شما نیاز به فکر می کنم در مورد اینکه چرا شما در حال خرید ملک. شما صاحبخانه به دنبال اجاره? شما یک خانواده به دنبال یک محل برای حل و فصل شما در حال حرکت به شهرستان برای فرهنگ خود? شما به دنبال به حل و فصل در یک منطقه با دیگران از قومیت یا فرهنگ خود را

در مرحله بعد باید بودجه خود را مشخص کنید. قیمت ها در سطح شهر بالا خواهد بود و از ملکی به ملک دیگر متفاوت خواهد بود. برخی از مناطق که خانه های بسیار کمتر مقرون به صرفه و بر اساس بودجه شما ممکن است دور از دسترس وجود دارد. بطور کلی گرانترین املاک و مستغلات در شهر در بخش خانه های جداگانه است. فراتر از این, نیمه جدا, خانه, و کاندو گزینه های مقرون به صرفه تر هستند.

بهترین محله های تورنتو برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات

برای سرمایه گذاران, تقریبا در هر نقطه شما خرید املاک و مستغلات در تورنتو است که به شما مقدار زیادی از ارزش.

با توجه به قیمت های بسیار بالا در شهرستان, بسیاری از اجاره جمعیت, به این معنی که اگر شما قصد خرید برای مقاصد اجاره, شما هیچ کمبود مستاجران. مستاجرها مختلف به مناطق مختلف با مناطق مانند ضمیمه کشیده شده, روستای بالدوین, و خیابان خلیج خط محبوب با دانشجویان, در حالی که خانواده ها می خواهم به حل و فصل در مناطقی مانند ریوردیل و لسلیویل. سرانجام, مناطق نزدیک به مرکز شهر توسعه یافته می توانید اجاره بالا از متخصصان جوان که در شهرستان کار واکشی.

همچنین باید قیمت خانه های منطقه را در مقایسه با پتانسیل اجاره و قدردانی از سرمایه گذاری در نظر بگیرید. به عنوان مثال خانه های روزدیل بیشترین اجاره را در شهر می گیرند.

شما همچنین نیاز به فکر می کنم در مورد چه نوع سرمایه گذاری شما به دنبال مانند محل سکونت و یا خانه جدا. مناطق مختلف خواهد شد که گزینه های بیشتر یا کمتر برای هر یک از این, با برخی از مناطق بودن خانه در درجه اول جدا, در حالی که دیگران ممکن است تن از کاندو در دسترس.

بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات تمایل دارند به مناطقی جذب شوند که دارای قیمت های مطلوبی هستند و در عین حال پتانسیل رشد بالایی را نشان می دهند. غالبا مناطقی که هنوز گرم نیستند به عنوان محله های در حال ظهور شناخته می شوند و منجر به افزایش سرمایه گذاری و توسعه در منطقه و رشد ارزش املاک می شوند. در تورنتو, این روزها, محله به سمت لبه از شهرستان در حال دیدن برخی از بهترین پتانسیل به عنوان هسته داخلی جامد می شود و بسیار گران است. مناطق نمایش با بهترین قیمت در مقایسه با رشد بالقوه شامل یانگ و شپرد, چوب توسکا, و ماس پارک.

رایان کویل یک سرمایه گذار و بنیانگذار تورنتو گفت: "من محله هایی را برای سرمایه گذاری در تورنتو به عنوان تراشه یا محله های ارزش شناسایی می کنم Connect.ca" و منظورم این است که یک تراشه بلو بسیار خوب است. در گذشته رشد مداوم داشته است. به احتمال زیاد رشد مداوم خواهد داشت. و این به این دلیل است که زیرساخت دارد: نزدیک به ترانزیت, نزدیک به هسته شهری که همه مشاغل هستند, نزدیک به همه بیمارستانها. هسته مرکز شهر یک تراشه است, مثلا, روزدیل یک تراشه بلو است."

"یک محله ارزشی محله ای است که در حال ظهور و دیدن زیرساخت های جدید برای حمایت از این محله است. شما ممکن است قادر به خرید در این مناطق برای 20% کمتر از هسته مرکز شهر, اما تو می خواهی در نهایت قیمت فقط به عنوان بالا به عنوان هسته مرکز شهر زمانی که همه کسانی که امکانات و زیرساخت های اضافه می شوند. بنابراین من فکر می کنم خطر کمی بیشتر در این مناطق و زمان کمی بیشتر مورد نیاز وجود دارد. اما من فکر می کنم شما می توانید برای تخفیف خرید اگر این یک منطقه ارزش است و نگه دارید و سپس شما بازگشت بالاتر در طول زمان دریافت کنید."

بهترین محله های تورنتو برای خانواده ها

تورنتو به دلیل مدارس و پارک های متعدد و همچنین یک شهر بسیار امن برای خانواده ها یک شهر عالی است.

برای خانواده های جوان به دنبال حل و فصل در تورنتو, مهم ترین عوامل در تصمیم گیری چه محله ممکن است برای شما مناسب به احتمال زیاد خواهد بود چه مدارس و پارک ها در این نزدیکی هست, و همچنین رویدادهای محلی و ایمنی محله. خانواده هایی که فرزندان بزرگتر دارند ممکن است بخواهند سرگرمی در منطقه یا گزینه های حمل و نقل عمومی را در نظر بگیرند. احتمالا می خواهید گزینه های مسافرتی خود را برای کار و حمل و نقل مربوط به این موضوع نیز در نظر بگیرید.

انتخاب برتر ما روستای بلور وست به دلیل خیابان های ساکت و ایمن و مجاورت با پارک هایتک بزرگترین پارک تورنتو بود. این محله همچنین بسیاری از رستوران ها و بوتیک های جذاب را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که تنها در فاصله کوتاهی از مرکز شهر قرار دارد.

همسایگی تورچلیف ها یکی دیگر از انتخاب های جذاب برای خانواده ها است. محله ویژگی های پارک های بزرگ متعدد با تن از فضای سبز, از جمله مسیرهای پیاده روی, سواحل, و باغ. این منطقه در بین خانواده ها محبوب است و خانه های ییلاقی و خانه های دو طبقه زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از محله های خوب برای خانواده ها ریوردیل است, یکی از محله های بزرگتر تورنتو. این منطقه گزینه های زیادی برای خانه های جداگانه و کاندو دارد تا خانواده ها را در هر اندازه متناسب کند. ریوردیل دارای یک جامعه پر جنب و جوش, رویدادهای محلی به طور منظم, مدارس متعدد و پارک ها و گزینه های حمل و نقل راحت برای رسیدن به مناطق دیگر از شهرستان.

دیگر مناطق محبوب برای خانواده ها عبارتند از روستای دنفورد-شرق نیویورک, هامبر دره روستای, و بدفورد پارک.

بهترین محله های تورنتو برای زندگی لوکس

اگر شما نوع به فراغت هیچ هزینه و چند میلیون یدکی به فراغت در یک خانه در تورنتو, شما ممکن است بخواهید به نگاه این محله شناخته شده برای بزرگ خود را, عجیب, و خانه های لوکس. به طور کلی گرانترین مناطق شهر درست در مرکز واقع شده اند.

محله از مسیر افسار-سانی بروک-یورک میلز گران ترین از همه است, با قیمت فروش به طور متوسط در اطراف 3 3.4 میلیون. این منطقه خانه های متعدد چند میلیون دلاری است که بالاترین سطح اقامتگاه ها را در شهر نشان می دهد. از دیگر محله های مرفه مشابه می توان به تپه های جنگلی جنوبی و پارک لارنس جنوبی اشاره کرد. در حالی که قیمت ها در منطقه برای ضعف قلب نیست, پیشنهاد می کنند یک سبک زندگی شبیه هیچ دیگر.

برای معتادان مد و خرید

برای کسانی که به شهرستان های بزرگ برای مد برش لبه و یکی از یک نوع انتخاب خرده فروشی رانده, شما هیچ کمبود انتخاب در تورنتو پیدا. این محله ممکن است ایستادگی کردن برای شما.

منطقه مایل راسو در یورکویل مدت هاست که به عنوان یکی از مجلل ترین مقاصد خرید کانادا با فروشگاه هایی برای ده ها مارک لوکس و گزینه های میان رده بیشتر شناخته می شود.

مناطقی مانند خیابان ملکه شرقی در سواحل نیز انواع بسیار متنوعی از مغازه ها و بوتیک ها را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین محله های تورنتو برای افراد تجاری

اگر شما نوع برای زندگی و تنفس 'سخت کار کردن' شما به احتمال زیاد خواهد شد صرف مقدار زیادی از زمان مرکز شهر در مناطق ساخته شده است تا در اطراف منطقه مالی تورنتو. اگرچه این مناطق برای کار عالی هستند اما برای زندگی چندان عالی نیستند.

مناطق نزدیک مانند منطقه تقطیر انتخاب زندگی بسیار راحت و شیوه زندگی, در حالی که هنوز به اندازه کافی نزدیک برای کار بودن. متناوبا, شما می توانید حل و فصل در جایی دورتر مانند سواحل, به خودتان اجازه می دهد برخی از فضا برای تنفس به دور از فشار هسته در مرکز شهر.

مرسوم ترین محله های تورنتو

اگر شما نوع نوپرست که فکر می کند شهرستان های بزرگ قلب هیپنی است, نگاه نکنید از این محله تورنتو مرسوم. روستای لیبرتی از دیرباز به عنوان مکانی برای یک جمعیت جوان مرسوم شناخته می شده است. بسیاری از رستوران ها محله, کافه ها و کافه ها این محل اتفاق می افتد هر دو در روز و برای شب زنده داری را.

ملکه غرب یکی دیگر از محله های نزدیک شناخته شده برای فرهنگ مد روز است و حتی یکی از جالبترین محله های شمال امریکا توسط مجله وگ قرار گرفت. این منطقه به دلیل جامعه هنری و بسیاری از مغازه ها و رستوران های محبوب شناخته شده است. علاوه بر این, ساکنان می توانند روز سانی در محبوب ترینیتی بلوود پارک در این نزدیکی هست لذت بردن از.

محاصره قومی

یکی از شگفت انگیز ترین چیز در مورد تورنتو جمعیت بسیار متنوع است. تورنتو اغلب در میان چند فرهنگی ترین شهرهای جهان قرار دارد. بسیاری از گروه های مختلف مهاجران محله در تورنتو حل و فصل, تشکیل یک جامعه در اطراف میراث مشترک خود را. معروف ترین این محله چینی ها در مرکز شهر تورنتو است, اما بسیاری دیگر وجود دارد. اگر با یکی از این گروه ها همذات پنداری کنید زندگی در این مناطق می تواند یک تجربه ارزشمند و راحت باشد.

شایان ذکر است که در دهه هایی که بیشتر این جوامع تاسیس شده اند شهر بسیار تغییر کرده است. اگرچه این مناطق به طور سنتی با یک گروه خاص در ارتباط, جمعیتی تورنتو در حال حاضر به طور گسترده ای در سراسر شهرستان گسترش. شما مردم از همه پس زمینه در این محله با وجود انجمن های محبوب خود را پیدا کنید.

محله چینی ها

معروف ترین محله چینی ها در تورنتو در مرکز شهر در اسپادینا و دونداس واقع, اما این تنها یکی از بسیاری از مناطق محصور چینی در شهرستان. یکی دیگر از محله های قابل توجه چینی ها در این نزدیکی هست محله چینی های شرقی نامیده می شود و تجربه فرهنگی مشابهی را در خارج از محله چینی های مرکز شهر شلوغ تر فراهم می کند.

تورنتو شهری وسیع و بسیار متنوع است. به عنوان بزرگترین و شلوغ ترین شهرستان کانادا, این عالم صغیر از همه از تنوع کشور با ساکنان در تمام سنین است, درامد, پس زمینه, و زندگی بیشتر با هم. این شهر همچنین دارای صدها سال سابقه است که این شهر را به همان چیزی که اکنون است شکل داده است.

نتیجه این حقایق است که تورنتو است بسیاری از محله های مختلف, هر کدام با شخصیت خود را, امکانات رفاهی, و جامعه. برای کسانی که به دنبال خرید در بازار املاک و مستغلات تورنتو, هر محله ملاحظات خود را بیش از حد از نظر چه خانه در دسترس هستند و برای چه قیمت.

اگر شما به دنبال برای خرید ملک در تورنتو و یا حرکت به شهرستان, شما باید راه را دست کم نگیرید که محله شما انتخاب می کنید می تواند تاثیر بزرگی در راه شما زندگی می کنند و یا عملکرد سرمایه گذاری خود را. در این مقاله, ما در برخی از محله نگاه به در نظر گرفتن برای انواع مختلف از خریداران خانه در تورنتو.

درک جی تی ای

وقتی مردم میگویند "تورنتو" اغلب منظورشان فقط تورنتو نیست. این شهرستان مترادف با منطقه شهری اطراف خود تبدیل شده است, مجموعه ای از شهرستانها در اطراف دریاچه انتاریو که, با هم, تشکیل منطقه تورنتو بزرگ (جی تی ای). شهر تورنتو باعث می شود تا مرکز منطقه با چهار شهرداری دورهام, هالتون, پوست, و یورک اطراف. از این رو, در خارج از تورنتو به غرب شما شهرستانها مانند برلینگتون, میسیساگا و برامپتون. در شمال, هستند وان وجود دارد, ریچموند هیل و مارکهام, و در شرق, می پیکرینگ و اوشاوا وجود دارد.

اگر در تورنتو کار می کنید و مایل به مسافرت هستید بازارهای املاک و مستغلات جی تی ای می توانند گزینه های تقریبا بی حد و حصر برای مسکن های مسکونی را برای شما فراهم کنند و همگی دسترسی نسبتا سریع و راحت به قلب شهر دارند. با توجه به ادامه گسترش به بیرون از شهرستان, مناطق در تورنتو خود را تبدیل شده اند بسیار متراکم و توسعه یافته. اگر شما به دنبال یک حومه سنتی, این مناطق ممکن است بهترین راه حل برای شما. در همین حال, تورنتو جذاب باقی می ماند برای کسانی که به دنبال یکی از یک نوع انرژی و شیوه زندگی است که زندگی در شهرستان فراهم می کند, مسافرت کوتاه به کار, و یا به سادگی پتانسیل بالا برای قدردانی سرمایه گذاری.

در حالی که هر شهر در جی تی ای دلایل خاص خود را دارد که چرا سرمایه گذاران یا خریداران خانه ممکن است بخواهند این موارد را در نظر بگیرند, به منظور این مقاله ما به شهر تورنتو نگاه خواهیم کرد. فقط می دانم, با این حال, که حتی فراتر از محله ما در اینجا ذکر, صدها نفر دیگر را برای شما به نظر وجود دارد.

محله های مختلف گزینه های مختلف و قیمت املاک و مستغلات

شهر تورنتو 140 محله رسمی مختلف را در خود جای داده است بنابراین تنوع زیادی برای خریداران خانه وجود دارد. مهم نیست که به کجا می روید در شهر فرصت هایی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود خواهد داشت. با این حال, محل می تواند بسیاری فراتر از که تاثیر می گذارد. مثلا سبک خواص موجود در هر محله متفاوت خواهد بود, و همچنین سن ساختمان.

منطقه شما در نیز چگونه به راحتی شما می توانید اجاره ملک چقدر و به چه کسی تاثیر می گذارد. محله های مختلف نیز می توانند قیمت خانه های بسیار متفاوتی داشته باشند. و در نهایت جامعه در هر محله می تواند سبک زندگی و تجربیات بسیار متفاوتی را ارایه دهد.

قبل از اینکه شما انتخاب می کنید یک محله, شما نیاز به فکر می کنم در مورد اینکه چرا شما در حال خرید ملک. شما صاحبخانه به دنبال اجاره? شما یک خانواده به دنبال یک محل برای حل و فصل شما در حال حرکت به شهرستان برای فرهنگ خود? شما به دنبال به حل و فصل در یک منطقه با دیگران از قومیت یا فرهنگ خود را

در مرحله بعد باید بودجه خود را مشخص کنید. قیمت ها در سطح شهر بالا خواهد بود و از ملکی به ملک دیگر متفاوت خواهد بود. برخی از مناطق که خانه های بسیار کمتر مقرون به صرفه و بر اساس بودجه شما ممکن است دور از دسترس وجود دارد. بطور کلی گرانترین املاک و مستغلات در شهر در بخش خانه های جداگانه است. فراتر از این, نیمه جدا, خانه, و کاندو گزینه های مقرون به صرفه تر هستند.

بهترین محله های تورنتو برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات

برای سرمایه گذاران, تقریبا در هر نقطه شما خرید املاک و مستغلات در تورنتو است که به شما مقدار زیادی از ارزش.

با توجه به قیمت های بسیار بالا در شهرستان, بسیاری از اجاره جمعیت, به این معنی که اگر شما قصد خرید برای مقاصد اجاره, شما هیچ کمبود مستاجران. مستاجرها مختلف به مناطق مختلف با مناطق مانند ضمیمه کشیده شده, روستای بالدوین, و خیابان خلیج خط محبوب با دانشجویان, در حالی که خانواده ها می خواهم به حل و فصل در مناطقی مانند ریوردیل و لسلیویل. سرانجام, مناطق نزدیک به مرکز شهر توسعه یافته می توانید اجاره بالا از متخصصان جوان که در شهرستان کار واکشی.

همچنین باید قیمت خانه های منطقه را در مقایسه با پتانسیل اجاره و قدردانی از سرمایه گذاری در نظر بگیرید. به عنوان مثال خانه های روزدیل بیشترین اجاره را در شهر می گیرند.

شما همچنین نیاز به فکر می کنم در مورد چه نوع سرمایه گذاری شما به دنبال مانند محل سکونت و یا خانه جدا. مناطق مختلف خواهد شد که گزینه های بیشتر یا کمتر برای هر یک از این, با برخی از مناطق بودن خانه در درجه اول جدا, در حالی که دیگران ممکن است تن از کاندو در دسترس.

بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات تمایل دارند به مناطقی جذب شوند که دارای قیمت های مطلوبی هستند و در عین حال پتانسیل رشد بالایی را نشان می دهند. غالبا مناطقی که هنوز گرم نیستند به عنوان محله های در حال ظهور شناخته می شوند و منجر به افزایش سرمایه گذاری و توسعه در منطقه و رشد ارزش املاک می شوند. در تورنتو, این روزها, محله به سمت لبه از شهرستان در حال دیدن برخی از بهترین پتانسیل به عنوان هسته داخلی جامد می شود و بسیار گران است. مناطق نمایش با بهترین قیمت در مقایسه با رشد بالقوه شامل یانگ و شپرد, چوب توسکا, و ماس پارک.

رایان کویل یک سرمایه گذار و بنیانگذار تورنتو گفت: "من محله هایی را برای سرمایه گذاری در تورنتو به عنوان تراشه یا محله های ارزش شناسایی می کنم Connect.ca" و منظورم این است که یک تراشه بلو بسیار خوب است. در گذشته رشد مداوم داشته است. به احتمال زیاد رشد مداوم خواهد داشت. و این به این دلیل است که زیرساخت دارد: نزدیک به ترانزیت, نزدیک به هسته شهری که همه مشاغل هستند, نزدیک به همه بیمارستانها. هسته مرکز شهر یک تراشه است, مثلا, روزدیل یک تراشه بلو است."

"یک محله ارزشی محله ای است که در حال ظهور و دیدن زیرساخت های جدید برای حمایت از این محله است. شما ممکن است قادر به خرید در این مناطق برای 20% کمتر از هسته مرکز شهر, اما تو می خواهی در نهایت قیمت فقط به عنوان بالا به عنوان هسته مرکز شهر زمانی که همه کسانی که امکانات و زیرساخت های اضافه می شوند. بنابراین من فکر می کنم خطر کمی بیشتر در این مناطق و زمان کمی بیشتر مورد نیاز وجود دارد. اما من فکر می کنم شما می توانید برای تخفیف خرید اگر این یک منطقه ارزش است و نگه دارید و سپس شما بازگشت بالاتر در طول زمان دریافت کنید."

بهترین محله های تورنتو برای خانواده ها

تورنتو به دلیل مدارس و پارک های متعدد و همچنین یک شهر بسیار امن برای خانواده ها یک شهر عالی است.

برای خانواده های جوان به دنبال حل و فصل در تورنتو, مهم ترین عوامل در تصمیم گیری چه محله ممکن است برای شما مناسب به احتمال زیاد خواهد بود چه مدارس و پارک ها در این نزدیکی هست, و همچنین رویدادهای محلی و ایمنی محله. خانواده هایی که فرزندان بزرگتر دارند ممکن است بخواهند سرگرمی در منطقه یا گزینه های حمل و نقل عمومی را در نظر بگیرند. احتمالا می خواهید گزینه های مسافرتی خود را برای کار و حمل و نقل مربوط به این موضوع نیز در نظر بگیرید.

انتخاب برتر ما روستای بلور وست به دلیل خیابان های ساکت و ایمن و مجاورت با پارک هایتک بزرگترین پارک تورنتو بود. این محله همچنین بسیاری از رستوران ها و بوتیک های جذاب را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که تنها در فاصله کوتاهی از مرکز شهر قرار دارد.

همسایگی تورچلیف ها یکی دیگر از انتخاب های جذاب برای خانواده ها است. محله ویژگی های پارک های بزرگ متعدد با تن از فضای سبز, از جمله مسیرهای پیاده روی, سواحل, و باغ. این منطقه در بین خانواده ها محبوب است و خانه های ییلاقی و خانه های دو طبقه زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از محله های خوب برای خانواده ها ریوردیل است, یکی از محله های بزرگتر تورنتو. این منطقه گزینه های زیادی برای خانه های جداگانه و کاندو دارد تا خانواده ها را در هر اندازه متناسب کند. ریوردیل دارای یک جامعه پر جنب و جوش, رویدادهای محلی به طور منظم, مدارس متعدد و پارک ها و گزینه های حمل و نقل راحت برای رسیدن به مناطق دیگر از شهرستان.

دیگر مناطق محبوب برای خانواده ها عبارتند از روستای دنفورد-شرق نیویورک, هامبر دره روستای, و بدفورد پارک.

بهترین محله های تورنتو برای زندگی لوکس

اگر شما نوع به فراغت هیچ هزینه و چند میلیون یدکی به فراغت در یک خانه در تورنتو, شما ممکن است بخواهید به نگاه این محله شناخته شده برای بزرگ خود را, عجیب, و خانه های لوکس. به طور کلی گرانترین مناطق شهر درست در مرکز واقع شده اند.

محله از مسیر افسار-سانی بروک-یورک میلز گران ترین از همه است, با قیمت فروش به طور متوسط در اطراف 3 3.4 میلیون. این منطقه خانه های متعدد چند میلیون دلاری است که بالاترین سطح اقامتگاه ها را در شهر نشان می دهد. از دیگر محله های مرفه مشابه می توان به تپه های جنگلی جنوبی و پارک لارنس جنوبی اشاره کرد. در حالی که قیمت ها در منطقه برای ضعف قلب نیست, پیشنهاد می کنند یک سبک زندگی شبیه هیچ دیگر.

برای معتادان مد و خرید

برای کسانی که به شهرستان های بزرگ برای مد برش لبه و یکی از یک نوع انتخاب خرده فروشی رانده, شما هیچ کمبود انتخاب در تورنتو پیدا. این محله ممکن است ایستادگی کردن برای شما.

منطقه مایل راسو در یورکویل مدت هاست که به عنوان یکی از مجلل ترین مقاصد خرید کانادا با فروشگاه هایی برای ده ها مارک لوکس و گزینه های میان رده بیشتر شناخته می شود.

مناطقی مانند خیابان ملکه شرقی در سواحل نیز انواع بسیار متنوعی از مغازه ها و بوتیک ها را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین محله های تورنتو برای افراد تجاری

اگر شما نوع برای زندگی و تنفس 'سخت کار کردن' شما به احتمال زیاد خواهد شد صرف مقدار زیادی از زمان مرکز شهر در مناطق ساخته شده است تا در اطراف منطقه مالی تورنتو. اگرچه این مناطق برای کار عالی هستند اما برای زندگی چندان عالی نیستند.

مناطق نزدیک مانند منطقه تقطیر انتخاب زندگی بسیار راحت و شیوه زندگی, در حالی که هنوز به اندازه کافی نزدیک برای کار بودن. متناوبا, شما می توانید حل و فصل در جایی دورتر مانند سواحل, به خودتان اجازه می دهد برخی از فضا برای تنفس به دور از فشار هسته در مرکز شهر.

مرسوم ترین محله های تورنتو

اگر شما نوع نوپرست که فکر می کند شهرستان های بزرگ قلب هیپنی است, نگاه نکنید از این محله تورنتو مرسوم. روستای لیبرتی از دیرباز به عنوان مکانی برای یک جمعیت جوان مرسوم شناخته می شده است. بسیاری از رستوران ها محله, کافه ها و کافه ها این محل اتفاق می افتد هر دو در روز و برای شب زنده داری را.

ملکه غرب یکی دیگر از محله های نزدیک شناخته شده برای فرهنگ مد روز است و حتی یکی از جالبترین محله های شمال امریکا توسط مجله وگ قرار گرفت. این منطقه به دلیل جامعه هنری و بسیاری از مغازه ها و رستوران های محبوب شناخته شده است. علاوه بر این, ساکنان می توانند روز سانی در محبوب ترینیتی بلوود پارک در این نزدیکی هست لذت بردن از.

محاصره قومی

یکی از شگفت انگیز ترین چیز در مورد تورنتو جمعیت بسیار متنوع است. تورنتو اغلب در میان چند فرهنگی ترین شهرهای جهان قرار دارد. بسیاری از گروه های مختلف مهاجران محله در تورنتو حل و فصل, تشکیل یک جامعه در اطراف میراث مشترک خود را. معروف ترین این محله چینی ها در مرکز شهر تورنتو است, اما بسیاری دیگر وجود دارد. اگر با یکی از این گروه ها همذات پنداری کنید زندگی در این مناطق می تواند یک تجربه ارزشمند و راحت باشد.

شایان ذکر است که در دهه هایی که بیشتر این جوامع تاسیس شده اند شهر بسیار تغییر کرده است. اگرچه این مناطق به طور سنتی با یک گروه خاص در ارتباط, جمعیتی تورنتو در حال حاضر به طور گسترده ای در سراسر شهرستان گسترش. شما مردم از همه پس زمینه در این محله با وجود انجمن های محبوب خود را پیدا کنید.

محله چینی ها

معروف ترین محله چینی ها در تورنتو در مرکز شهر در اسپادینا و دونداس واقع, اما این تنها یکی از بسیاری از مناطق محصور چینی در شهرستان. یکی دیگر از محله های قابل توجه چینی ها در این نزدیکی هست محله چینی های شرقی نامیده می شود و تجربه فرهنگی مشابهی را در خارج از محله چینی های مرکز شهر شلوغ تر فراهم می کند.

ادمین سایت آنلاین فیس بازدید : 24 پنجشنبه 5 خرداد 1401 زمان : 16:11
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1419
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی